مطب دولت آباد

دندانپزشکی دولت آباد

دندانپزشکی دولت آباد

دندانپزشکی دولت آباد مکانی برای زیبایی لبخند شما به همراه زیبایی پوست و مو

اگر به دنبال مرکز دندانپزشکی دولت آباد هستید که خدمات دندانپزشکی باکیفیت و تخصصی، ساعات کاری مناسب و قیمت منصفانه ارائه دهد، به مطب دولت آباد ما مراجعه کنید. این مطب واقع در منطقه دولت آباد، فلکه دوم، خیابان 17، خیابان زمانی، پلاک 30، طبقه 2 می باشد که با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی است.

در 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل و اعیاد می توانید از ساعت 12 ظهر به بعد به ما مراجعه کنید.

چه نیاز به معاینه معمولی، پر کردن، درمان ریشه، ایمپلنت داشته باشید یا یک عمل زیبایی، ما راه حل مناسبی برای شما داریم. ما از آخرین تکنولوژی و تجهیزات برای اطمینان از راحتی و رضایت شما استفاده می کنیم.

اما این همه ماجرا نیست. دندانپزشکی دولت آباد علاوه بر خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی، خدمات زیبایی پوست و مو را نیز تحت نظر پزشک ارائه می دهد. شما می توانید از انجام خدمات زیبایی مانند مزوتراپی، فیلر و بوتاکس،  لیزر موهای زائد، فیشال، تزریق چربی، ساکشن غبغب، جراحی پلک و غیره لذت ببرید. کارشناسان زیبایی ما به شما کمک خواهند کرد تا به ظاهر دلخواه خود برسید و به پوست خود اطمینان داشته باشید.

برای رزرو نوبت دندانپزشکی دولت آباد می توانید با شماره تلفن ☎️02133774262 یا 09100914262 تماس بگیرید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و تبلیغات ما به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. مشتاقانه منتظر حضور شما درمطب دولت آباد هستیم.

 لبخند و زیبایی شما اولویت ماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا